מדיניות החלפות והחזרות

  1. ביטולים והחזרות
    1. ביטול עסקה מצד המשתמש תהיה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.
    2. משתמש רשאי לבטל עסקה ולהחזיר את המוצר תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר (כנגד חשבונית בלבד) שאינם ימי מנוחה וזאת כנגד תשלום דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או מערך השירות או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מבניהם, וזאת בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר ותווית המחיר לא הוסרה.
    3. אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאים לבטל עסקה בתוך 4 חודשים, מיום קבלת המוצר או קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה כנדרש בדין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הלקוח, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. החברה רשאית לבקש הצגת תעודה להוכחת הסטטוס של הלקוח, בהתאם לקבוע בחוק.
    4. לא ניתן לבטל עסקה ששולמה על ידי הלקוח באמצעות תווי קניה/כרטיס נטען וכדו’.
    5. החלפת מוצר תתאפשר בתוך 14 ימים מיום אספקת המוצר (כנגד חשבונית בלבד), ובלבד שלא נעשה במוצר כל שימוש ותווית המחיר לא הוסרה.
    6. פריט שנקנה במחיר מבצע ניתן להחליפו רק בפריט מאותו הדגם בצבע ו/או במידה אחרת.
    7. לא ניתן להחזיר או להחליף אביזרי שיער, הלבשה תחתונה, כיפות, ציציות, בגדי ים ואביזרי תינוקות שאריזתם המקורית נפתחה או שתווית המוצר הוסרה.
    8. מוצרים שנקנו במבצע כמותי, כאשר ההנחה מותנית ברכישת כמה פריטים גם יחד – כמו 1+1, או 3 ב-100 ש”ח – ביטול העסקה, הזיכוי או ההחזר הכספי, לפי העניין ולפי מדיניות ביטולים והחזרות, יהיה מותנה בהחזרת כל המוצרים גם יחד. לא ניתן יהיה לבטל רק חלק מהעסקה.
    9. החזרה או החלפת מוצר תתבצע באחת מחנויות הרשת “לידר”. יש ליצור קשר עם המפעיל בטרם ההגעה לאחת החניות בדוא”ל [email protected] 
      או בטלפון 053-5806000.
    10. לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים שנפגמו בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות מוצר שנעשה בו שימוש, שנפגע, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שאריזתו נפתחה או נפגמה. הלקוח נדרש להימנע מגרימת נזק למוצר ולהחזירו ללא כל פגם, פגע ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
    11. המפעיל שומר לעצמו את הזכות לבטל, על פי שיקול דעתו הבלעדי, הצעה, עסקה או רכישה של מוצר בכל אחד מהמקרים הבאים:
      1. כאשר המוצר או השירות אזלו במלאי, במצב זה יהיה רשאי המפעיל להציע מוצר חלופי וככל והמשתמש יחפוץ בכך כספו יוחזר.
      2. כאשר המפעיל חושד כי התבצעה / מתבצעת באתר פעילות שאינה חוקית.
      3. כאשר המפעיל סבור כי נתקיימה תקלה טכנית אשר מנעה\מונעת שימוש סביר באתר.
      4. כאשר המפעיל סבור כי התרחש כח עליון, מלחמה, פעולות איבה או טרור אשר מונע המשך שימוש סביר באתר.
      5. כאשר המפעיל סבור כי התרחשה טעות באחד מנתוני מפרט המוצר, בתוכן האתר או בכל עניין הקשור לפרסום המוצרים והשירותים באתר.
      6. כאשר המפעיל סבור כי התבצעה פעולה שסותרת אחת מהוראות תנאי שימוש אלה.
      7. כאשר חברת האשראי אינה מאשרת את פרטיו של אחד מהמשתמשים.

סל הקניות
מוסיפים 300.00 ומקבלים משלוח חינם.